poniedziałek, 27 marca 2023

I jeszcze raz.

 

Pan rozwiązły w butach i plecakowo rozpięty przemierzał świat beztrosko i za nic miał hałaśliwe, pryszczate nastolatki – tylko ja się dziwiłem, że porażona młodzieńczym trądem była przede wszystkim żeńska część populacji. Nieopodal muzeum łączącego przeszłość z przyszłością za pośrednictwem trójwymiarowych liter, skarpę opanowały narcyzy – te żółte, nie te nadęte i różano-pyzate od manii wielkości noszonej dumnie w kipiącym emocjami wnętrzu. Słońce rozproszyło chmury i tylko skrzydła brzęczących namolnie samolotów łypią z wysoka na ludzkie mrowisko zajęte sobą tak dalece, że nie zwraca uwagi na otoczenie.

14 komentarzy:

  1. Wydawało mi się dotychczas, że pryszczatość jednak nie ma płci. A tu jednak statystycznie jednak ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam się, ale wydawało mi się, że trądzik mają chłopaki ale - chyba coś się zmieniło. chłopaki teraz mają kolczyki, farbowane włosy i pomalowane paznokcie. a pryszcze mają dziewczęta, często występujące w wojskowym wystroju.

      Usuń
    2. Dziewczyny pryszczatość maskowały makijażem, wygląda na to że przestały maskować.

      Usuń
    3. och - znaczy, ślepy byłem.

      Usuń
    4. E tam ślepy, mało wnikliwie się przyglądałeś.

      Usuń
    5. usiłuję wymyślić uzasadnienie, bo jakoś trudno mi uwierzyć, że przyglądałem się chłopcom uważniej niż dziewczynkom, co stoi w sprzeczności z moją zwierzęcą naturalnością. zostają mi takie opcje - nikomu się nie przyglądałem, dziewczynki faktycznie umiały zamaskować uszczerbek na urodzie, były tak piękne, że nie dostrzegałem drobnych przecież i mijających defektów. ech! teraz mam okulary i idzie mi lepiej.

      Usuń
  2. Nana nie potrafi wymówić słów- pryszcz, wągier, czy wrzód.
    Dla spokoju zaproponowałem -pieg. Piegi Jej się spodobały. Zacząłem je nawet liczyć i zaznaczać czerwonym flamastrem na buźce.
    "Głód gasi miłość, a jeśli nie głód, to czas;
    jeżeli one nie pomogą- pozostaje pętla.
    K. r. 328 p. n. e.
    Rybę szybko upiekła a la Katalonia Polaco, w bryle brudnej soli. Wyrzuciliśmy wszystkie czasomierze. Szelki i sznurowadła. Jak wygląda pętla czasu?
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij na analogowy zegar. taki ze wskazówkami - one łażą w kółko jak wół w kieracie. to chyba owa "pętla".

      Usuń
    2. Czasomierze wyrzucone! Zamiast wołu, zastosujemy wołka. Pełno ich w sklepach. Mały kantarek i szpilka z nitką od zębów!
      przezorny Janek

      Usuń
    3. mawiają, że szczęśliwi nie mierzą czasu - i niech tak zostanie. po co zerkać kiedy szczęście przykleiło się trwale do życiorysu.

      Usuń
    4. Odważyłbym się nawet stwierdzić, że szczęście zawitało w nasze dusze, serca i umysły na dłuższy czas(bez wymiaru).
      przezorny Janek

      Usuń
    5. taki paradoks? niemierzalny czas szczęśliwości.

      Usuń
  3. U nas obfitość kwiecia jest jeszcze przyszłością, dopiero otwierają się forsycje...
    Rozwiązły w butach i plecakowo rozpięty - cudnie!

    OdpowiedzUsuń