piątek, 30 listopada 2018

Wprawka na pobudzenie myślenia.


Pani w grubej wełnianej czapce i takich rękawicach sterowała ruchem, pomagając kierowcy wycofać się na ulicę z podwórka. Ale achillesy miała gołe. Trudno mi zrozumieć taką logikę, choć chyba nie muszę, bo to nie mój problem. Do młodej dziewuszki podpierającej dworcową ścianę przytulało się coś pryszczatego, krótkowłosego, z płcią tak starannie zakamuflowaną, że nie poradziłem sobie z jednoznaczną opinią. Pielęgnuję w sobie zachwyt nad ludzkim ciałem, choć czynię to bez skrawka wiedzy fachowej. Takim naiwnym zachwytem pałam, analfabetycznym. Czasami pałam zachwytem erotycznym, albo i egoistycznym, lecz pałam nieustająco, póki krwi we mnie ciepłej wiercić się będzie choć odrobina. Z daleka obserwowałem nadchodzącego pana w popielatym golfie. Okazało się, że to nie golf, nie szalik, lecz broda. Czyżby takie miało być przeznaczenie zarostu? A kobietom ktoś pożałował brody? Dlaczego? Sądziłem, że ciało jest uniwersalne, skoro nawet mężczyznom trafiły się sutki, bez nadziei na ich wykorzystanie, a tu taka niespodzianka. Chyba nie poradzę sobie z tą zagadką osobiście. Ale będę imputował szukając własnej wersji zdarzeń. I zdecydowanie będę się golił, żeby mi piękne panie nie zarzuciły szowinizmu i obnoszenia się z osobiście wyhodowanym szalikiem (pierwsze skojarzenie – komuś takiemu trudniej poderżnąć gardło).

4 komentarze:

  1. Ja niestety nie pałam, gdyż ostatnio ludzi widzę tylko nocą. Cóż, popałam sobie wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałem... czytałem. nie ma nadziei, że uda się wytrącić z letargu przed wiosną?

      Usuń
  2. Gołe kostki w taki mróz tez mnie dziwią, ale to też nie mój problem...
    A może łatwiej temu, kto nie lubi widoku krwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugerujesz, że brody nosi się z delikatności? z obawy przed skaleczeniem podgardla?
      wymyśliłem, że goląc brodę poddaję zabiegowi mniejszy areał niż kobiety, choć na wagę być może jest on porównywalny. więc w ramach równouprawnienia należy żniwować bez litości.

      Usuń