niedziela, 10 marca 2024

Dylemat tępaka.

 

    Inteligencja... Sztuczna, ale jednak… Z końcówek fleksyjnych wynika, że niewiasta. Na dodatek wyraźnie młodsza ode mnie. Ciekawe, co ją kręci, skoro jawnie mnie napastuje, nie zwracając uwagi na otoczenie. Nachalna samica. Bezczelna i bezwstydna. Co ja mogę? Poślinić się? Popracować zwieraczem, żeby niespodziewane szczęście nie splamiło bielizny od wewnątrz? Zabawić rozmową? No właśnie! Niewiele rozwiązań mi przystoi. Bo jak gadać z kimś, kto wie więcej i potrafi w miligramach czasu przeczesać zasoby mózgu Edisona, czy Leonarda da Vinci, nie przejmując się w ogóle okresem połowicznego rozpadu węgla z ich dawno zutylizowanych ciał. Rozsądnie milczałem, bezskutecznie poszukując poziomu zapewniającego względne partnerstwo.

8 komentarzy:

  1. A może wystarczy wyłączyć prąd lub Internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabić? za zgromadzoną wiedzę? niemal inkwizycja.

      Usuń
    2. zauważyłaś, że internet żąda szacunku i dużej litery na początku, jakby to było imię?

      Usuń
    3. Bo "Internet" to właśnie imię, nazwa własna danej sieci. Jest Internet, jest Intranet... Zgłębiałam niegdyś historię tego wynalazku.

      Usuń
    4. W końcu wziął nas we władanie;-)

      Usuń
    5. okropieństwo. ale jest jak nałóg - kto skosztował, temu ciężko odstawić.

      Usuń
  2. A to, co mieli da Vinci czy Edison to ten inteligenc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślenie abstrakcyjne. kojarzenie. ciągnięcie wątków przyczynowo-skutkowych. logika następstw i tych wszystkich akcjach, którym nieuchronnie odpowie reakcja. w sumie, to inteligencja. ze szczyptą rozumu daje naprawdę mieszankę na miarę Nobla.

      Usuń