wtorek, 17 września 2024

Pierś Cionki?

    

    Kobiety w przykrótkich spodniach i mężczyźni w strojach roboczych, albo krótkich spodenkach… wszystko sugeruje Wielką Wodę, jak w dziewięćdziesiątym siódmym… Mijam młyn oblężony worami z piaskiem siedzącymi w każdym oknie, czy drzwiach. Śmiech kosów nie poprawia nastroju.


    A ledwie pojedyncze godziny później słońce i dziewczęta opalające łopatki, i kobiety drażniące męski wzrok prężącymi się pod bluzeczkami nabrzmiałymi piersiami. Uda niepokalane intensywnym, czy długotrwałym użytkowaniem chwalą się świeżą opalenizną, pępki niczym na wystawie techniki postępu położnictwa. Kobieta w zielonej sukience porusza się z takim wdziękiem, że na chwilę zapominam dokąd zmierzam. Na osiedlu gdzie wciąż powstają dziesięciopietrowce żuraw dźwiga ponad nie kontener pełen piachu. Czyżby ze strachu przed głodem tubylców? Ktoś obawia się, że tubylcy skradną ów najbardziej popularny budulec wałów, zapór i autostrad?

5 komentarzy:

  1. Kupiłam sobie ostatnio kilka nowych piersi, a jedną dostałam od koleżanki. Cionka je najwyraźniej wyprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. niektóre jeżdżą po nowe piersi do Turcji - może Cionka jest konkurencyjna i warto reklamować?

      Usuń
    2. Jestem za, a nawet przeciw!

      Usuń
  2. piersi piersiami a co z policzkami( czyt. półdupkami). Stosowałem biczowanie tychże pokrzywami, ale tydzień leżenia na brzuchu był zbyt męczący.Wysypka i swędzenie. Chcę mieć ciało jędrne i bez sadła, dlatego poddam się różnym katuszom. Okłady z przykisłych liści kapusty, obierek ziemniaczanych z miodem i maślanka z tartym chrzanem-to mam już zaliczone. Teraz seria masaży mnie czeka- wałkiem do ciasta. Co to jest Cionka? Ma hodowlę piersi, czy skład silikonu? Kosztowna to inwestycja?
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj krowiego języka - wypnij i daj się polizać - szorstki jęzor ujędrnia wszystko. Cionka, to pewnie czcionka bez czci.

      Usuń