wtorek, 4 czerwca 2024

Zdumienie mnie nie opuszcza.

 

    Ledwie przeczytałem na jednym z portali, że do Polski przyleciały fruczaki i już pierwszy zameldował się na balkonie. Piękny jest. I wybredny. Ma swoje kwiaty, pozostałe ignoruje. Z menu balkonowego wybrał sobie różowe surfinie i milion fioletowych dzwonków.


    Kobieta, w ramach niestygnącej mody na nonszalancję nosiła spodnie nisko, aby swobodnie wietrzyć przedziałek, choć wiekiem zakotwiczona była w czasach bardziej pruderyjnych. Dziewczę przyozdobione facetem o śniadej karnacji, miast dręczyć młode ciało biustonoszem nosiło zbroję ceremonialną pod bluzeczką. To, co zdobiło piersi i defasonowało krój bluzki naturalne być nie mogło i musiało pochodzić z kuźni jubilerskiej. Po Mieście snują się wycieczki szkolne, szukające lodów, basenów, ale na pewno nie zabytkowej substancji, czy doznań natury duchowej w jarmarcznym tłumie.


    Różne aberracje widuję w centrum, ale naszyjnik z kul analnych, to wyczyn na miarę ekstraklasy. Pani obudowana ciałem tak, że słowo „gruboskórna” wręcz cisnęło się na usta nosiła je na szyi, bawiąc się nimi bez cienia wstydu. Jednoosobowo przebiła atrakcje festynu służb mundurowych rekrutujących naiwnych przed zabytkowym dworcem PKP. Częściej odwiedzać tę okolicę? A jak się zarażę ekstrawagancją?

6 komentarzy:

  1. Imponujące są te"koliberki"
    U mnie na działce upodobalysobie lawede.......bardzo plochliwe.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje podejrzenie, że najbardziej lubią fioletowe kwiaty. a najbardziej najbardziej - budleje.

      Usuń
  2. Fruczaki widziałam po raz pierwszy we Włoszech. Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni dzwonek, by zabukować widzenia - postaw kwiaty na balkonie/parapecie i wypatruj. jak się raz załapie, to będzie przylatywał co dnia. aż do jesieni. mają stałe pory wizyt i są wierne paśnikom. byle kwiatów nie zabrakło i nikt ich nie straszył nachalnością.

      Usuń
    2. Ale ja nie mam kwiatów.

      Usuń
    3. miej - dasz radę. do betonowych nie przylecą.

      Usuń