wtorek, 29 września 2020

Ekstrakty.

 pkropka (dziękuję!) podrzuciła namiary na stronę: https://fantazmaty.pl/pisz/nabor-tekstow/ekstrakty/ zabawa wydała mi się prosta - max 3 zdania i max 300 znaków liczonych ze spacjami, ale bez tytułu. wolno wysłać maksymalnie pięć tekstów. jestem słabym człowiekiem, więc przyjąłem wyzwanie. zamieszczam, lecz w przypadku sukcesu będę skazany na usunięcie tych tekstów, bo organizator wymaga usuwania tekstów w przypadku publikacji. oby były wystarczająco dobre, żeby trzeba je było usunąć. może ktoś jeszcze nabierze ochoty?


Miłość ojcowska

Kazali wydalić pierworodnego, więc siadł na liściu czeremchy walcząc ze skurczami odwłoka. Jak osiągnąć cel, kiedy zatwardzenie scementowało kiszki? Napinał się i wył, prężył muskuły, aż pośliznął się na kropli rosy i wyciął orła na chodnik – z bólu powił upragnione niemowlę.

 

Temida

Smoki uwielbiają być głaskane przez niewinne dzieci. W prawdziwym kłopocie są te szkraby, które nieopatrznie stracą cnoty, albo niepostrzeżenie dla siebie dorosną. Magiczny zwierzak zawsze rozpozna oszusta – instynktownie i bez namysłu odgryza mu głowę.

 

Niepewność

Już drugi dzień stała i w osolonej wodzie gotowała kiść kamieni, zawzięcie mieszając wielką cedzakową łyżką w olbrzymim garze. Żylaki na starczych nogach napęczniały z wysiłku, twarz pokrył frasunek, a kamienie wciąż nie zamierzały zmięknąć. Może kupiła zły gatunek, albo wybrała niedojrzałe?

 

Desperacki krok

Torebka zawierała to, co wszystkie damskie torebki – wielką, niezbadaną tajemnicę i mnóstwo historii. Chciałem otworzyć, jednak trochę się bałem, że wyskoczy czambuł tatarski i wypatroszy mnie jak prosiaka. Kiedy wreszcie rozchyliłem brzegi, w środku kwilił żałośnie telefon, że mu bateria zdycha.


 Boski wiatr

Muchy krążyły nad parującą kupą niczym alianckie eskadry nad Dreznem. Wreszcie pierwsza zdobyła się na odwagę i rozpoczęła atak w locie nurkowym. Za nią pikowały następne eskadry, w samobójczym szale wbijając się w cuchnącą masę.

6 komentarzy:

  1. myślę, że masz szansę na publikację i usuwanie ))))mój numer jeden Niepewność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy - nim to nastąpi każdy może przeczytać. gotowanie kamieni tez uważam za baaaardzo udaną miniaturkę

      Usuń
  2. Równie ciekawe dobrałeś tytuły...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł zawsze jest częścią opowieści. choćby była najkrótsza. a może właśnie dlatego - dodatkowe, nie wchodząc e w limit znaki.

      Usuń
  3. "Desperacki krok" mi się podoba, zestawianie czambułu z kwilącym telefonem...dobre.

    OdpowiedzUsuń