piątek, 13 września 2019

Telegraficznym skrótem.


Dżinsy opięte niemal tak, jak potrafi zająć się ciałem młoda skóra wsiadły do autobusu i trzy uśmiechnięte, rozszczebiotane krągłości gaworzyły beztrosko, chociaż (jak mawiają sympatycy boksu) „chodziły w różnej wadze”. Panie nieśmiało powyciągały już z szaf zimowe rzęsy – grubsze gęstsze i dłuższe, co może oznaczać, że sroga zima nadciąga niepostrzeżenie. Młodzieżowe kciuki tak bardzo zaadaptowały się do mieszania przestrzeni na klawiaturze, że płuca nie radzą sobie równie dobrze z oddychaniem.

9 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że ludzie przyszłości będą mieli przerośnięte kciuki i żuchwy, a czaszki zakończone tuż nad oczami i nawet brwi nie będą potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne będą wyglądać zabawnie. bezwłose okay, to już krążą po świecie.

      Usuń
  2. Takie rzęsy swoje ważą, trzeba mieć dobrze rozwinięte mięśnie podtrzymujące powieki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany... nie pomyślałem o tym, ale faktycznie - nosić dwie szczotki na powiekach, to wyczyn.

      Usuń
  3. Takie rzęsy mają być uwodzicielskie i nie podlegające krytyce. Owa śmigłość kciuków jest dla niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja nie krytykuję - ja podziwiam.
      kobiety są dla mnie źródłem zachwytów i niezrozumienia, ale nie znajduję w sobie śladu krytyki dla kobiecości. dla ludzkości już tak - bez względu na płeć

      Usuń
  4. oj, są na świecie babsztyle to to istotą są paskudną , wstrętną i smutną. Taka na ten przykład...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest na świecie nieskończona ilość kobiet, o których warto mówić z dużej litery, bo są tego warte. nawet, kiedy pojedyncze egzemplarze nie dorastają do męskiego rozumienia i szacunku, to reszta jest zachwycająco bogato reprezentowana.

      Usuń
  5. Ja nie mam zimowych rzęs na wymiane... Poczekam aż te co mam mi przymarzną...

    OdpowiedzUsuń