czwartek, 24 sierpnia 2023

Krzywe zwierciadło?

 

    W sieci, to ja mam niemal dwa metry. I piękny jestem tak, że miękną kolana czytelniczkom i niektórym czytelnikom. Sztywnieję na życzenie, a ogolony jestem zawsze, choćbym haniebnie zaspał. Głosem poskramiam jaguary, oswajam skorpiony, względnie hipnotyzuję tańczące kobry. Wystarczy poprosić.


    Nie zarabiam; nie muszę. Na śniadania jadam przepiórcze gniazda w beszamelu, popijając ciepłą ambrozją. Kac się mnie nie ima, choć nałogi pobieram jedynie towarzysko. Bywam, udzielając się tu-i-ówdzie. Sypiam wyłącznie u boku. W innym przypadku szkoda mojego zachodu Nie tłamszę, nie terroryzuję. Nie potrzebuję. Małą łyżeczką pobieram z wielkiej misy ludzkiej życzliwości.


    Nie wiem tylko, dlaczego w sieci jestem mańkutem.

21 komentarzy:

  1. Może z powodu lewicujących poglądów...Albo może dominacji prawej półkuli? Wiem, obie odpowiedzi są prozaiczne, więc...może masz tylko lewą rękę? A skoro jest jedna, to czy aby na pewno wtedy jest się mańkutem? Żadna odpowiedź mnie nie zadowola/zadowala...( niech będzie...satysfakcjonuje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech Ty!
      zerknij może w lusterko na własną prawą dłoń, to odkryjesz, że w lustrze będzie ona lewą.

      Usuń
    2. Ja zerknęłam w lusterko i zobaczyłam swoją prawą rękę po... prawej stronie. Widocznie mam zeza rozbieżnego, albo cóś

      Usuń
    3. po czyjej prawej? Twojej, czy odbicia?

      Usuń
    4. czyżby? w lustrzanym odbiciu prawa ręka będzie lewą na pewno.
      namaluj kropkę na prawej dłoni i powiedz, na której ręce znajdzie się w lustrze. nie po której Twojej stronie, tylko na której łapce zwierciadlanej Ciebie.

      Usuń
    5. Ech Ty. Kurcze, a ile tych luster w końcu ustawiłeś? Bo w przymierzalni, to z kilku stron można się obejrzeć. A z każdej strony jest się coraz bardziej mańkutem lub prawiczkiem..

      Usuń
    6. skoro tak, to nie dyskutuję.

      Usuń
  2. Z odbiciami zawsze ostrożnie, nawet przed lustrem.
    Ni z tego ni z owego, zgaga może się odbić i wrócić, jak echo? Można puścić p...., jak się coś zmajstrowało nieładnego. Zajęci wągrami, zajadami i piegami ...
    Jakiś autoportret z lat młodości? Po drugiej stronie jedynie kurz, pajęczyna i pająk jaki taki...nijaki, jak oryginał?
    Jak lustro, to i raphacholin C z melisą. Na moim jakieś kropki białe widać, zacieki i dwie gały wybałuszone ze zdziwienia?-co dzień, k...a, to samo....
    Dlaczego ta misa się jeszcze nie przepełniła-może się odbija z lustra?
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nią, jak z brzuszkiem - napełniasz co dnia i jakoś pełen jest jedynie przez chwilę. a potem... jedni wodę w wino zmieniają, a inni wszystko w gówno potrafią obrócić.

      Usuń
    2. Tylko Jedynemu tak się przytrafiło (2 tys. lat temu), a tyle szumu do dziś. Widać, że s.....cy od wieków ochlaptusy, (z zazdrości?)- wolą chlać na krzywy ryj, niż -za przeproszeniem- żreć.
      Może w lustrze każdy widzi to, co chce zobaczyć?
      U mnie bez zmian-oczy, a pod nimi wory. Głębiej nie zaglądam, na co mi tyle chleba...
      suszy.
      przezorny Janek

      Usuń
    3. bladego pojęcia nie mam, czy można decydować o tym, co się widzi w lustrze, ale jeśli tak, to może ono jest niepotrzebne?

      Usuń
  3. Ja tam i w sieci, i w realu jednakowo do niczego jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to improwizuj. zawsze można podrasować wizerunek.

      Usuń
    2. ciekawa sugestia? Co sądzisz Pani Frau?

      Usuń
    3. Sądzę, że moje oko tego nie potrzebuje, a potrzeby obcych oczu mnie nie wzruszają. No chyba że... dla oka Oka!

      Usuń
    4. dla mnie chcesz podrasować wizerunek? flirt, czy tylko kaprys chwili? ;)

      Usuń
    5. Kaprys, ale nie chwili, tylko Twój - wszak mnie nakłaniasz.

      Usuń