piątek, 18 października 2024

Godne gody.

 

    Gotyckie dziewczę w skórzanym płaszczu wyglądało jak obraz w krzywym zwierciadle. Zobaczyłem zabiedzonego gestapowca z garbem czarnego plecaka. Jesienna pani przedmuchiwała pożółkłe liście z miejsca na miejsce kompletnie bez sensu, choć niewątpliwie, jakaś praca została wykonana. Dziewczynka wysokopienna i dopiero co nastoletnia potrząsała blond włoskami i przewracała błękitem wzroku. Jako pierwsza w klasie nosi leginsy, staniczek i top pozwalający pochwalić się głębokością pępka. Za kilka lat zmiażdży konkurencję w telewizyjnym programie dla talentów modelingu. Dziś miażdży bezczelnością koleżanki i kolegów z klasy, a otoczenie dorosłych nie deprymuje jej absolutnie. Źle pomalowana matrioszka dziś także drobiła malutkimi stópkami, więc może to taniec godowy, albo inne misterium przedświtu?

2 komentarze:

  1. Na program dla talentów modelingu zajrzałam raz, może dwa i osłupiałam, ludzie lubią takie traktowanie innych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka ma przyjaciółkę, z którą spotkała się w czasie wakacji. Przez chwilę byłam z nimi, ale pierwsze wrażenie, jakie odniosłam na widok koleżanki, to było: "Gestapo!". Wysoka dziewczyna w długim, czarnym, skórzanym płaszczu.

    OdpowiedzUsuń