wtorek, 27 czerwca 2023

Fotki z dna oka.

 

Osobnik płci utajonej ozdobił centrum zmysłów własnych zagonem warkoczyków czarniejszych nawet od bagiennych adidasów noszonych na wypadek powodzi. Wspinający się ponad róże kwitnący krzew ligustru utworzył z nią żywą flagę narodową.

 

Szóstka pikowa wygrzewała się pod ławką leżąc między kapslami, butelkami i papierkami po słodyczach, jednak nie mam pojęcia, co mi wróżyć miała.

 

Mawiają, że właściciel upodabnia się do psa. I coś w tym jest. Pani wiodła pupila na pokuszenie pośród świeżo obsikanych traw i krawężników. Psiątko było bielsze od dziewiczego sumienia, a dziewczę wdziało na się dres o zaledwie ton mniej czysty aby zachować skromność kompozycji na tle miejskiej pstrokacizny.

 

Rzeka wciąż płynie, leniwie popychana rybimi ogonami w stronę odległego morza. Rajskie jabłuszka kraśnieją na wiotkich, drobnych gałęziach drzew.

9 komentarzy:

  1. Czy fotki z dna oka to denne fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapodziały mi się tam obrazki - więc je wyłuskałem. i unieruchomiłem w blogu.

      Usuń
  2. Niezmiernie podobają mi się rybie ogony popychające rzekę w kierunku morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś musi pracować aby lenić mógł się ktoś.

      Usuń
  3. Upodobnić się do posiadanego zwierzęcia...
    Nie zrezygnujemy jednak z marzeń -osioł, albo kozioł. Pełne zrozumienie u Nany. Do papugi nie ma przekonania, a koala jest zbyt wymagającym stworzeniem.
    Zdecydowanie osioł!
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koza jest dobra. łatwo wykarmić i jeszcze mleko da.

      Usuń
    2. Nie da, trzeba samemu wydoić...
      kozia pani

      Usuń
  4. Mleczak kozy(koziołek rzeczny?) jest mało wydajny, mleczko rozwodnione...
    Niech lepiej spływa do morza.
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprawdzałem wydajności koziołka. ani stopnia koncentracji pokarmu.

      Usuń