sobota, 13 maja 2023

Cudne manowce?

 

Skusiła mnie niewinność wystrzyżonej zimą pigwy i sięgnąłem nosem jej bladoróżowych kwiatów. Nic z tego. Mój nos został zgwałcony nagłą falą aromatu sosu bolognese, rozprzestrzeniającego się po osiedlu niby trująca mgła. W tramwaju piękne dziewczę zrobione na niezawodny blond wystrojone w bardzo krótkie spodenki musiało mieć naprawdę piękne nogi (tak podejrzewałem, gdyż widok zasłaniał mi tabun istot podążających na większe zakupy. Starego budowlańca siedzącego w pierwszym rzędzie przed objawieniem, widok najpierw oszołomił, a następnie trwale zahipnotyzował. Gdy w końcu wysiadła, mogłem przekonać się od zaplecza, że w zgięciach kolan wykształcona była nienagannie, jednak na hipnozę zabrakło chyba czasu – tramwaj nadrabiał stracony wcześniej czas.

18 komentarzy:

  1. Starzy budowlańcy w tramwaju ze swoimi podręcznymi betoniarkami potrafią doprowadzić mnie do emulsji. Kilka razy nawet się zwarzyłem , jak śmietana w gotującym rosole.
    Nana tyle razy mi tłumaczyła, że to nie betoniarka, ale odkurzacz i nie budowlaniec, tylko czyściciel( sprząta zwłoki i inne ślady zbrodni). Rozpoznaje ich-specjalizowała się w tkzw. "wykończeniówkach.
    Może to ten sam kursuje tramwajami? Rany...
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli zakontraktował jakiegoś pasażera tramwaju? ciekawe co takiego mógł nabroić ktoś kto jeździ komunikacją miejską.

      Usuń
    2. Kanar?
      przezorny Janek

      Usuń
    3. czyściciel. jak sprzątać to do ostatniego paproszka. albo tchu.

      Usuń
    4. Psia kostka!
      Może to jednak zwykły sprzątacz tramwajowy jest. Nana, jako stażystka myła okna w zajezdni tramwajowej.
      Zostaje motorniczy...
      Na nogi obcych kobiet też się nie mogę gapić przy niej. Jestem obuwiem?
      przezorny Janek

      Usuń
    5. może tylko siedzisz pod pantoflem.

      Usuń
    6. Właśnie!
      Coś mi się kojarzyło z zawodem szewskim-pantoflarzem jestem. Teraz dostaję pasji...
      Patrzę na nogi dziewczęce oddolnie z punktu widzenia pantofla...., to są zaskakujące widoki!
      przezorny Janek

      Usuń
    7. fakt - zależy jak wysoko zadrzesz głowę. nie darmo mawiali że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

      Usuń
  2. Naprawdę pięknych nóg jest na tym łez padole całkiem sporo. Nie ma co płakać - odejdą te, przyjdą następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na gołych nogach szukam siniaczków - czas rozpocząć sezon. polowanie już się rozpoczęło tylko efekty mizerne.

      Usuń
    2. Może dopiero się rozkręcają.

      Usuń
    3. albo nauczyły się omijać przeszkody.

      Usuń
    4. Nie wierzę. Wszystkie na pewno nie.

      Usuń
    5. zapowiadali tydzień deszczu. z weryfikacją trzeba będzie poczekać.

      Usuń
    6. O matulu, aż tydzień?!

      Usuń
    7. nie przejmuj się - zgadywali. może nieskutecznie.

      Usuń
  3. Mój nos natomiast rozkoszuje się aromatem bzów i konwalii, bo przebywam w niezwykle kwietnej okolicy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech Twój nos zostanie w wonnej krainie jak najdłużej.

      Usuń