sobota, 7 października 2023

Trochę tam, trochę z powrotem.

 

    Świat pachnie wilgocią, murszejącą ziemią i rozwijającym się skrycie grzybkiem. Kobiety chwalą się już jedynie gołymi kostkami nim południowe słońce pozwoli na coś więcej. Czyżby wstydem było nosić skarpetki obejmujące cokolwiek więcej niż spód stopy? Dziewczyna (co jest wysoce prawdopodobne) namalowała sobie twarz dla obcych i gdzieś pod spodem być może tętni życie wewnętrzne. Nieistotna dygresja – ważne, że dziś namalowała na twarzy zdumienie. I będzie tak chodzić zapewne cały dzień. Ja lubię się dziwić, ale nie aż tak zaciekle. Pani zerka na mnie co chwilę i pociąga nosem, jakbym był kokainą do wciągnięcia. Przecież zwykłego kataru tak by nie wciągała na śniadanie.


    Pająki pracowicie mocują do balustrad mostu znaki wodne, dziewczę w czarnym golfie eksponuje urodę łopatki, a golf nie wygląda na nadgryziony przez mole. Dworcowy koloryt wypełniła (dosłownie) murzynka z dredami i zadkiem, na którym powinna nosić ostrzeżenie „zarzuca przy skręcie” – taka uwaga mogłaby ustrzec nieostrożnych przed kolizją, a spokojnie zmieściłaby się na zapleczu czekoladowej pani. Młoda niewiasta wciąż walcząca z trądzikiem pozwalała dziecku na samodzielną obsługę panelu dotykowego, w czym dziewczątko dysponowało niezłą biegłością i znajomością tematu, poruszając się pomiędzy grami z wprawą profesjonalistki.

11 komentarzy:

  1. Wczoraj jechałam wieczornym pociągiem i w zdumienie wprawiła mnie pani sporych rozmiarów, której ciało wylewało się przez modne(podobno) dziury w odzieży, zwłaszcza w spodniach.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och - trzeba było zaproponować jakiś korek, czy zawór...

      Usuń
  2. Wczoraj, nieopatrznie wypuściłem mola z szuflady ze skarpetkami. Mam obawy przed wysunięciem szuflad z czapkami, swetrami i kalesonami. Prać, czy wietrzyć?
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
  3. Walę kulkami z naftaliny> procę wysłałem na wojnę.
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lawenda jest niezła. wystarczy trochę chrustu położyć w miejscach koszarowania wrażych zastępów.

      Usuń
    2. Czytam, czytam i widzę jak pięknie się panowie nawzajem uzupełniacie. Pozdrawiam. 😀

      Usuń
  4. Ja lubię również trójkąty, nie znam "ocznych" upodobań w tej materii. Nana nie wchodzi w schemat, ale przeciw Tobie nie mam nic. Perwersje od przedszkola wyniosłem razem z moim ulubionym nocniczkiem, z napisem "hau, hau".
    Jeśli nie masz uprzedzeń, a Oko przymknie oko, to....
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie wnikam w życie czytelników - aż taki odważny/głupi (niepotrzebne skreślić, brakujące dopisać),

      Usuń