piątek, 19 stycznia 2024

Aromaterapia.

 

    W autobusie tuż obok mnie, stanął gość estetycznie zaniedbany, pachnący suszonym koperkiem. Długo trwało, zanim rozpoznałem niecodzienny aromat, ale było warto poświęcić wszelkie inne widzenia. Może facet spał na sienniku wypchanym koperkiem schowanym tam na czarną godzinę?


    Otrząsnąłem się dopiero na chodniku zziębniętym do kresu możliwości. Na granitowych kostkach pojawił się naskórek z lodu – na każdej kosteczce osobno. Jakiś desperat zdjął i porzucił na tym chodniku narciarskie buciory. Przesiadł się na panczeny?

12 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie facet pachnący koperkiem. Ponieważ lubię koperek i jego aromat, zapewne rzuciłabym się go obwąchiwać. Ale z kolei jeśli pan był zaniedbany, to jak go wąchać? Ot, dylemat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego węszyłem na odległość. a raczej zostałem obrzucony aromatem i tkwiłem w zasięgu rażenia.

      Usuń
  2. Nie żebym był ciekawy, ale... Wnętrze narciarskiego buta też pewnie jakiś aromat rozsiewało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co pytasz, skoro robal ciekawości nie drąży Twojej wątroby, czy czegoś tam. but usiłował skrystalizować w temperaturach wyraźnie ujemnych. w takich warunkach zapachy rozchodzą się niechętnie i bardzo opieszale. sądzę, że skryły się wewnątrz.

      Usuń
  3. Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam. Młode ziemniaczki i koperek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapominaj o masełku. i zsiadłe mleczko. koniecznie.

      Usuń
  4. Intrygujące jest estetyczne zaniedbanie
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na męską mis nie wyglądał. dojrzale nieogolony, garderobiano przykurzony i wymięty - nie rokował. a jednak.

      Usuń
  5. Gostek był niekompletnie wegański, raczej. Płukanka wulgaris fructus, to za mało i mogła wprowadzić w błąd.
    Nie zastosował ogórkowego płynu po goleniu i nie ciampciał chyba cukierków koperkowych. 10 zł paczuszka.
    Jak jadę do szkoły w poniedziałek, to wyglądam, jak zaniedbany ogrodnik, albo zielarz. Chłopaki z klasy już się golą, nawet raz w m-cu i wyglądają, jak drwale. Dziwczyny niektóre też. U mnie kompleksy. Sok z ogórków wypijam, oddech świeższy jest.
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samo zdrowie. i kaca eliminuje dość skutecznie.

      Usuń


  6. https://youtu.be/F-DYJsdDcG8?si=Fg7pYySupXc2fdIH
    ANO NIMA

    OdpowiedzUsuń