wtorek, 18 czerwca 2019

Między niebem, a ziemią.


Panie w bieli od rana sugerują straszny upał, względnie pierwszą komunię - ta podobno już była w tym roku, więc trzeba się nastawić raczej na wzrost temperatury. Gdzieś pomiędzy tatarakami gromadnie rechocą żaby – pewnie naśmiewają się ze mnie, że się pocę zamiast moczyć nogi w chłodnej wodzie. Wrony im wtórują, ale to już czysta złośliwość. Tylko jaskółki podgryzają pana Boga w pięty, a szukać muszą baaardzo wysoko. Tylko szpaki warują nisko, sprawdzając, czy czereśnie nie są nadmiernie kwaśne w tym roku.

21 komentarzy:

  1. Biel wskazana w czasie upałów, czereśnie słodkie, ale ostatnio trafiłam na kwaśne truskawki.
    Żabom może wesoło z innego powodu, cóż one wiedzą o Tobie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego to nie wiem. może podsłuchiwały, kiedy gadałem do wody prosto z mostu?

      Usuń
  2. Len chyba modny, wiele osób bardzo pogniecionych chadza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe. lepsze to od plastiku. łatwiej znosić.

      Usuń
  3. Jaskółki często pikują w dół a to wtedy jak muszki się zniżają. I to wróży że będzie padać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj tańczą bardzo wysoko. i nie spieszy się im na ziemię - widocznie niebo bardziej kusi.

      Usuń
  4. Solidaryzuję się z żabami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. a coś jej tam bąknąłem raz, czy drugi. ona z tych mało gadatliwych i nie przerywa.

      Usuń
    2. Bo ona nie może przerwać.

      Usuń
    3. może - widziałem, jak przerwała wały. slaby to był czas dla ludzi. dużo łez.

      Usuń
    4. Przerwała bo wezbrała...

      Usuń
    5. może nażarła się zbyt wiele słów? ciężkich i wymagających wyplucia?

      Usuń
    6. obym to nie był ja, bo mnie ktoś za to rozliczy.

      Usuń
  6. To dobrze że Stwórca daje im pięty, padać nie będzie. Słońce. Lato depcze nam po piętach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorzej, jak kiedyś mu się znudzi. wtedy ptaki przyjdą po nasze...

      Usuń