wtorek, 14 lutego 2023

Poradnik. Pośród szczebiotu tłumu.

 

Trzeba się wyróżniać! Nawet, gdy nie ma czym.

Niezbędne różnice można wygenerować siłą woli. Względnie kupić za kosmiczne pieniądze. Markowe ciuchy, strategicznie rozmieszczone wypukłości, czy granitowo-twarde centymetry pomiędzy nogami… to zaledwie przedszkole.

Doskonałym wyróżnikiem będzie ekstrawagancki naszyjnik z kręgosłupa kompsognata, oprawiony w platynowy nerw, wysadzany polerowanymi okruchami meteorytu, który unicestwił gadzią dominację nad światem.

Mniej wyrafinowani mogą obrosnąć automobilami ręcznie wykuwanymi w angielskich manufakturach, albo nonszalancko żreć mamucie wątróbki, popijając wodą oligoceńską w podbiegunowym, lodowym hotelu. Kto może (czyli zasadniczo wszyscy) masowo tłucze fotki, choćby zręcznie spreparowane, potwierdzające skuteczną hodowlę trolli na księżycach Saturna.

Nic mniej nie zaskoczy w tłumie.

6 komentarzy:

  1. Kurcze, to po co ja robię wszystko by się wtopić w tło, by się nie wyróżniać w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie? wystarczy nie robić nic. i już jesteś schowana doskonale!

      Usuń
  2. Tragedia. Niedługo trzeba będzie robić więcej niż zwykle, żeby dorównać ogółowi i się nie wyróżniać spośród wyróżniających się. Nie podołam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam nic przeciwko wyróżnianiu się w tłumie. Nawet wypada być innym niż inni. Gdyby ludzie byli tacy sami nic by nie miało sensu. Zawsze lubiłam się wyróżniać, choć nie zawsze wychodziło mi to na zdrowie.


    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń