sobota, 25 lutego 2023

Związek partnerski.

 

Kobieta odpoczywająca na moim ramieniu, gdy już ochłonęła po łóżkowych emocjach, pozwoliła sobie na intymną szczerość i otwarcie wyznała, że czuje się mężczyzną uwięzioną w okaleczonym, kobiecym ciele. Przyznam, że poczułem się bardzo nieswojo. Czy to oznacza, że nieświadomie zostałem gejem? I to takim, co wykorzystuje kalekę w celach hmmm… rozrywkowych?


Było mi okropnie wstyd. Aby uwolnić się od oczywistych podejrzeń, musiałem zareagować błyskawicznie i sprowadzić nasz związek na ścieżkę cnoty. Postanowiłem zostać kobietą. Natychmiast. Resztki gorączki, po skądinąd prokreacyjnym akcie, wystarczyły, żeby wypełnić me łono macierzyńską nadzieją, a w piersiach gromadził się już pokarm.


- Będziesz ojcem – szepnęłam czule.

8 komentarzy:

  1. Na szczęście to tak nie działa...dopiero byłby chaos!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie? znaczy - trzeba kolejnych ustaw, żeby sie udało?

      Usuń
  2. Wszak wszelakie penetracje zmierzają do wypełniania zaległości lub pozbywania się życiodajnych substancji ku obopólnym zadowoleniom.156 możliwości można przerobić w jeden deszczowy wieczór, a później wyznaczyć, kto przetnie pępowinę.
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 156? o rany. nie podejmuję się nawet rozpoznania stro, a co dopiero policzenia permutacji.

      Usuń
  3. Dobrze, że nie poczuła się kozłem, urodził by się Mieeeeciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mięso z imieniem staje się niejadalne natychmiast. kozina niektórym smakuje.

      Usuń
  4. Czasami można pomylić pigułki i wziąć coś z GHB. Po każdej balandze uzupełniam fiolkę z rycyną z którą się nie rozstaję.
    przezorny Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałem sprawdzić co to za twór. nie. nie można pomylić. żeby pomylić, trzeba mieć wybór.

      Usuń