środa, 1 lutego 2023

Podróżując.

 

Dziewczęta o nogach splątanych w warkocze cierpliwie czekają na transport aktualizując wiedzę o świecie. Wiatr rozpędza się wzdłuż torowisk biegnących perspektywicznie na skraj widnokręgu. Niebem spieszą się chmury, lecz dokąd – nikt nie wie. Na rabatach strudzone spłachetki śniegu – wysłużonego i brudnego jak dziecię po jesiennym spacerze. Podróż mija pod znakiem brunetek o okrągłych buziach i makijaży dyskretnie naprawiającym upływ czasu. Gdzieś między nimi okaz rzadki i skrojony czymś doskonalszym od siekiery. Ale - ładny mężczyzna? Nie istnieje. A jeśli już, to samo podejrzenie o urodę pozycjonuje go pośród mniejszości obecnie promowanych histerycznie i nachalnie.

8 komentarzy:

  1. Ja byłem niegdyś ładnym mężczyzną. Na szczęście zbrzydłem nieodwracalnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Splątane nogi u dziewcząt świadczą o wstrzymywaniu moczu, w klimatyzowanym aucie mogą popuszczać na tapicerkę, a w moim skóra...
    Brat Stefka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem - iksy zaplatają kiedy jest im zimno. latem trudno zobaczyć a zimą - na każdym przystanku takie znajdziesz.

      Usuń
  3. Zobaczyć i pomóc.
    Znajomy często pomaga tym marznącym dziewczętom, jak wraca ze żłobka. One znają jego miłosierdzie, ufają mu i jedna drugiej go poleca. Ja nie jeżdżę do żłobka, bo jest niania. Często aktualizujemy wiedzę i utrwalamy dobre stosunki międzynarodowe, jak córeczka zaśnie, to jest możliwość. Są też zastępstwa, dla mnie wsio rybka. Dogadujemy się.
    Brat Stefka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło słyszeć że pomagasz samotnym. a zdradzisz może, dlaczego przedstawiasz się bratem rezygnując z własnej osobowości?

      Usuń
  4. Jestem młodszym bliźniakiem(?), są konflikty, bo jest konkurencja między nami. Kiedyś wyjdę z cienia...
    Ja głównie wspomagam finansowo alkoholików i upadłe, zaniedbane pod sklepami.
    Znamienne, ale dopiero Ty pierwszy o to zapytałeś.
    Ile(u) was> raz i po tajemnicy...
    Brat Stefka
















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jestem zbyt ciekawski. młodszy - nie znaczy gorszy. różnie bywa w życiu - czasami młodsi są hołubieni przez rodzinę, innym razem piętno primogenitury skazuje młodszego na banicję. ale współcześnie - nic nie stoi na przeszkodzie aby przedstawiać się własnym imieniem. choćby zmyślonym, jak cały świat wirtualny.

      Usuń