czwartek, 22 kwietnia 2021

Ekstrakty cz. 9

 

Dylemat.

Miss World… fetując sukces podczas nagiej sesji dla sponsorów, okazała się być stuprocentowym mężczyzną. I co teraz? Odebrać oszustce koronę, czy podziwiać zamiłowanie do równouprawnienia, skalę poświęcenia i bezprecedensowy talent?

 

Trudne sprawy.

Kiedy nogi się ugną z przerażenia – nieważne, gdzie usiądziesz. To nie jest kwestią wyboru, lecz następstwem, na jakie wpływu mieć już nie sposób. Tylko jak po fakcie odpowiedzieć pani, której z oczu sączy się nienawiść, bo moje przestraszone pośladki ogrzały jej kolana?

 

Ekstaza.

Patrzę, jak spuszczasz okulary, żeby czuć pełniej, widzieć wszystkimi zmysłami, a nie tylko wyostrzonym przez optyków wzrokiem. Wiem, że za chwilę powiesz „jeszcze!”, bo nagość to za mało, byś straciła rozsądek. Nim zatrudnisz mój smak, węch i czucie – jestem stracony dla nadchodzących wieczności.

 

Wielkie pranie.

Do pralki wrzucam przedwczorajszość i z przerażeniem obserwuję, że to za mało, bo pralka ma bęben wielki jak świat. Dokładam ostatni wieczór, a nawet nocne niedyskrecje, lecz i to nie wystarcza. Dzwonię do ciebie, może przyjdziesz i dorzucisz własne brudy.

 

         Egoista-narcyz.

Słońce wypala nadzieje usiłujących osiedlić się na mnie wszy. Wiem, że są bardzo głodne, że pragną, że pozostaną ze mną, jak długo im pozwolę. Ale nie zarosnę dżunglą afro, by się wszystkie zmieściły, bo ponoć do twarzy mi z czaszkowym bezwstydem.

2 komentarze:

  1. Pani Dulska pozazdrościłaby takiej pojemnej pralki...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowe idzie - wciąż bardziej pojemne i zachłanne.

      Usuń