piątek, 25 stycznia 2019

Śmiała hipoteza.


Pani niosła przez most swoje nowe brwi i namiętnie ćwiczyła ich mimiczną sprawność. Nie przeszkadzała jej nawet warzywna, więc bardzo kolorowa potrawa, którą ktoś oddał, nim zdołał strawić. Musiał mieć kłopoty z uzębieniem, bo i pogryziona za dokładnie nie była, co wyraźnie przeszkadzało gołębiowi. Na rogu ulicy sprzedają się okazałe bazie. Pierwszy gatunek, z metra cięte. Czyżby zbliżały się święta? A może to tylko zima ma uciec gdzieś daleko? Rzeka spływa krą, dziewczęta patrzą dość wyzywająco – kto wie, czy wiosna się nie szykuje z wcześniaczym poczęciem.

14 komentarzy:

  1. Oko - błeeeee, oddana potrawa! Naprawdę tak dokładnie się jej przyglądałeś?
    A co do świąt to tutaj, gdzie jestem wczoraj w sklepie widziałam mnóstwo kolorowych jajek, piórek, kurczaczków i zajączków, więc możesz mieć rację - nadchodzą kolejne święta, czy tego chcemy czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świat pełen jest zwrotów. to tylko kwestia, którym końcem przewodu się wydostaje. A na śniegu ułożyła się kolorowa mozaika i trzeba było ślepca, żeby nie zauważył. świat nie będzie ładny dla Twojej przyjemności. on jest bezwzględnie prawdziwy. a jeśli się stroi, to dla wyższych idei.

      Usuń
    2. Do diabła, Oko - rzygowiny kolorową mozaiką? Nie jest to rodzaj mozaiki, którą tygrysy lubią najbardziej. ;)
      Zaczynam się bać, co twoja nieokiełznana wyobraźnia przyniesie nam, zwyczajnym czytelnikom. ;)

      Usuń
    3. nareszcie.
      choć na papierze będę tygrysem, który widzi to, czego inni zdają się nie zauważać.

      Usuń
  2. A może teraz na Walentynki bazie w modzie? bo Wielkanoc to dopiero w kwietniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojęcia nie mam, ale trzeci dzień oglądam. aż mi wstyd, że dopiero napisałem.

      Usuń
  3. U mnie nie ma zimy
    Wielkanoc w tym roku późno przyjdzie więc te bazie to w wazon albo pod język schowaj😆😅😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z metrowym dyszlem? nie chcę nawet myśleć, którędy te bazie na świat wyjrzą...

      Usuń
    2. Oki wszystko w Twoim zakresie..
      Nawet nie próbuj zjadać do świąt...

      Usuń
    3. do świąt może zaowocują. albo się okocą.

      Usuń
  4. Na mnie tylko chłopaki pod sklepem patrzyli wyzywająco... Nie przyłączyłem się, bo sporządniałem ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wiosna... to pragnienie innego rodzaju.

      Usuń
  5. To pewnie były sztuczne bazie. Dzisiaj ktoś mówił, że zima ma jeszcze być w lutym, jak to dawniej bywało.
    Chyba jednak najpierw będzie walentynkowe szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę podglądał - mam blisko. ale sprzedający nie wyglądał na takiego, który inwestował w sztuczne. prędzej gdzieś naciął, żeby zarobić na butelczynę.

      Usuń