wtorek, 14 maja 2024

Ekstrawagancje.

 

    Pierwszy raz widziałem, żeby ktoś przelewał piwo z puszki do plastikowej butelki. Po co? Problem zgasł, gdy tylko pojawiła się Wróżba Na Dzień Dobry. Rozkołysanym krokiem doszła do przejścia dla pieszych i grzecznie czekała na zmianę świateł. Gdyby wszystkie kobiety poruszały się z podobną gracją, faceci oszaleliby zbiorowo. Później nieco dostrzegłem kobietę manewrującą w ciasnym podwórku sporym samochodem. Manewry były trudne, więc wspierała je mimicznie, robiąc kaczorka. Coś takiego musiało rozładować napięcie. I jeszcze kloszard będący w zasięgu 5G i najwyraźniej korzystający z usług sieciowych bez obrzydzenia. Nastolatka cieleśnie nadmiarowa wytatuowała sobie szyję w tęczowe koraliki, co mi skojarzyło się z obrożą. Inna, na ramieniu miała liczne lody w rożku przetykane czymś jeszcze, ale lody rozbroiły mnie kompletnie i nie umiałem się skupić na niczym innym.

10 komentarzy:

  1. To faktycznie ekstrawagancje...:-)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto pomieści każdego oryginała. nawet dopiero co wymyślonego.

      Usuń
  2. Spacerowalam.....minęła mnie skąpo odziana kobieta........zastanawiałam się, czy na jej ciele jest jeszcze miejsce na umieszczenie choćby kropki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .......kropki nad i
      Basia

      Usuń
    2. Nastolatka,zerwana że smyczy,nic dobrego nie wróży.


      Usuń
    3. słup ogłoszeniowy mieści wciąż nowe treści - co tam kropka - zawsze można ją wytatuować na mózgu, albo na płucach. dla chcącego...

      Usuń
  3. Dwa w jednym. Do plastykowej buteleczki wlewa się wódkę i piwko( może być bezalkoholowe). Zapomniałem, co pierwsze, proporcje wg gustu.
    Jasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwas do wody podobno. piwko zalane wódką przestaje się pienić, więc może trzeba dolewać wódeczkę.
      ja leję do wody spirytus, żeby trochę rozcieńczyć przed zalaniem ziół, czy owoców. sprawdza się

      Usuń
  4. Plastik jest jeszcze gorszy od puszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za to nie wzbudza podejrzeń i można go wnieść łatwiej niż puszkę?

      Usuń