niedziela, 16 października 2022

Broń biologiczna, czy chemiczna?

 

Stado drapieżnych kurczaków wzbiło się z okrzykiem wykluczającym miłosierdzie. Arogancko łopocząc skrzydłami nabrało wysokości, aż znalazło się wysoko ponad zaroślami. W karnym szyku krążyło wypatrując łupu, obserwując jak cień zbiorowego polowania wypłasza co strachliwszą zwierzynę z szuwarów nadrzecznych, albo z bezpiecznych gęstwin mateczników.

 

Stado kompletnie ignorowało drobnicę. Wszak nie po to wzbiło w powietrze ciężkie od powodzenia kupry. Szukało łupu godnego szwadronu śmierci. Wreszcie brzeg tafli bagna zmarszczył oddech wodnej krowy. Przewodnik kurzego ordynku rzucił hasło do ataku i świat wstrzymał oddech na widok pikujących jedna za drugą eskadr.

 

Krowie ze strachu puścił zwieracz. Martwe stado bezładnie uderzyło w toń.

4 komentarze:

  1. Niezwykle skuteczna
    Puenta zaskakująca, strach bywa nieobliczalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak (ponoć) powinno być w przypadku drabbli. znaczy - zaskakująco.

      Usuń
    2. Poczytałam o drabbli, liczysz słowa?
      Lubię jak jest zaskakująco, jednak ilość słów jak dla mnie nie jest istotna.
      Nie mam łatwości pisania i nie lubię pisać, przed założeniem bloga, wydawało mi się, że nie dam rady wydusić z siebie jakiegokolwiek tekstu. Uważam jednak, że na moim blogu same zdjęcia nie wystarczą, no więc piszę, lubię ironię i autoironię i takie zazwyczaj są teksty towarzyszące moim zdjęciom. Jednak gdybym miała w tych moich tekstach dostosować się do ściśle określonych zasad, to nigdy bym nic nie napisała.
      Twoje teksty są bardzo dobre, jednak wymagają skupienia w trakcie czytania, a ja nie zawsze jestem wstanie się odpowiednio skupić, a trafny komentarz też prosty dla mnie nie jest.
      Hehe czyżbym się rozpisała

      Usuń
    3. do liczenia słów używam statystyk z worda - zaznaczam tekst i klikam "statystyki" - samo podaje liczbę słów, zdań, czy znaków. to samo robię przy ekstraktach - maksymalnie 3 zdania i 300 znaków liczonych ze spacjami.
      nie jestem influencerem i nie zależy mi na masowej skali - wystarcza, kiedy znajdzie się ktoś gotów posmakować moich słów i znaleźć w nich jakąś wartość dla siebie. dlatego nie mam zdjęć, nawet takich całkiem niewinnych i w bieliźnie. literki muszą wystarczyć.

      Usuń